sobota, 1 listopada 2014

Nie zmieniaj się dla kogoś.
Pracuj nad sobą tylko i wyłącznie dla siebie. To ty masz popatrzeć w lustro i widzieć tego kim jesteś, a nie marionetkę uszytą z ludzkich upodobań.


"-Puchatku?
-Tak prosiaczku?
-Nic-powiedział Prosiaczek biorąc Puchatka za łapkę
-Chciałem się tylko upewnić, że jesteś"



 
Nie jestem idealna.
Nigdy nie byłam.
I nigdy nie będę.
Ty też nie będziesz.


Czas pokazuje komu warto ufać, 
a kogo bezpieczniej jest mieć w du*pie.


-Ty boisz się zmian? - zapytałam
-Tylko jednej.
-Jakiej?
-Boję się zostać bez Ciebie - rzekł bardzo poważnie.
-Nigdzie się nie wybieram - uśmiechnęłam się potarłam jego falowane włosy.
-Jesteś dla mnie bardzo ważna.


Kto pyta nie błądzi.
Kto silny ten rządzi.
Kto głupi ten pieprzy.
Kto pierwszy ten lepszy 
Zacząłeś to skończ.
Się uczysz to błądź
Nie byłeś to błądź 
Chcesz mieć to musisz wziąć.


On: wiesz gdzie chcę Cię pocałować?
Ona: w usta?
On: nie.
Ona: w policzek?
On: nie
Ona: w szyję?
On: nie.
Ona: no więc gdzie?
On: w kościele, kiedy przed Twoją rodziną powiemy sobie 


Stań bliżej, poczuj mój zapach, podziwiaj.
Uwielbiam, jak nie radzisz sobie z własnymi pragnieniami.




Nie ma nic gorszego, niż kochać kogoś,
kto wciąż będzie Cię rozczarowywał.


 Ile można powiedzieć człowiekowi, którego nie zobaczy się po raz drugi w życiu?


Za mało odwagi by w prost coś powiedzieć.


Anioły istnieją jestem tego pewna.
 Tylko wiesz,
czasami nie mają skrzydeł i nazywamy ich przyjaciółmi.


   

Kojarzysz mi się gorącym prysznicem,
z wolnością i rozkoszą jednocześnie.


Kocham jak patrzy, chociaż nie robi wyznań.


Obserwujesz go z dystansu.
Uwielbiasz patrzeć jak się uśmiecha.


Gdy Cię mają wieszać, poproś o szklankę wody.
Nigdy nie wiadomo, co się wydarzy, zanim przyniosą.


Dobrze by było żeby wspomnienia były jak smsy. Można by usunąć te, których nie lubimy i zatrzymać te wyjątkowe dla których warto żyć.  


I teraz stoję i myślę jak bardzo będzie boleć, gdy po tym wszystkim dam Ci po prostu odejść.





 Kiedy wydaje się, że wszystko się skończyło, wtedy dopiero wszystko się zaczyna.


Nie można się zmusić do miłości.
Albo jest, albo jej nie ma. 
Jeśli nie, trzeba umieć się do tego przyznać.
A kiedy się kogoś kocha, należy robić wszystko, żeby ten ktoś był szczęśliwy.  


 


  


   

5 komentarzy:

  1. Skorzystam :) Zapraszam do mnie http://thisismylife-kasiasidor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity post ! Masz takiego ,,magicznego bloga" Jest w nim coś takiego co tak głęboko przemawia *-*
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super cytaty, na pewno skorzystam :)
    http://mysteriousxworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń