wtorek, 21 października 2014

Noc jest od tego by wspominać i marzyć. 
A dzień by wstać i te marzenia spełniać


Nigdy nie kłam komuś kto Ci ufa.
I nigdy nie ufaj osobie która Cię okłamała.





Bo wiesz miłość nie umiera. Zdarza się czasem zdrzemnąć, ale zwykle budzi się jeszcze silniejsza. ♥


Zawsze jest trochę prawdy w każdym 
"Żartowałem"
Trochę wiedzy w każdym 
"Nie wiem"
Trochę emocji w każdym
"Nic mnie to nie obchodzi" 
I trochę bólu w każdym 
"U mnie w porządku" 


Nie miej nawet przez sekundę
żadnych wątpliwości, czy tęsknię.


W powietrzu zapach jego perfum,
niczym najpiękniejszy zapach świata.


Chciałabym wystarczyć Ci na całe życie. Żeby cały świat nam zazdrościł, że mamy właśnie siebie.


 Potrzeba tylko jednej sekundy by kogoś zauważyć, jednej minuty by go docenić, jednego dnia by go polubić. I całego życia by o nim zapomnieć.


 

 Nienawidzę ludzi za każde kłamstwo,
 które musiałam połknąć żeby teraz nim rzygać.


 Swoich się nie rani,
swoim się pomaga.


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz